מה אומרות הלקוחות שלי?

אין דבר שמרגש אותי יותר מלקרוא את החוויות שלכם בסטודיו. מוזמנים להתרשם מהמילים החמות, ואם אתם כבר מרגישים שזה זה – אני מחכה לכם כאן.

היה שווה כללללל שקל!!!

שיתי ברורים רבים לפני שפניתי אלייך בדקתי כמה אופציות וקיבלתי תמונות ,דוגמאות... אבל התמונות שלך עלו על כולםםםם הן באיכות הן בעיצוב והן בגרפיקה!!! כמו כן בתחילה חשבתי שהמחיר יקר ,אבל גיליתי שזה פחות או יותר המחיר בשוק... ותכליס היה שווה כללללל שקל!!! גם גיסתי עשתה אצלך צילומים ויצאה בעננים. נהניתי מאוד מהסבלנות שלך! (כי אני איבדתי סבלנות בסוף והתייאשתי אבל את הלכת עד הסוף! ) ומהגישה המיוחדת שיש לך לילדים ! לדעתי זה עוזר ממש להוציא חיוכים כובשים מהילדים... אני מודה מעומק הלב על צילומים מדהימים על סבלנות וחיוכים על עיצוב ועריכה על הכל - אני ממש מעריכה!! תודה תודה רבה! אוהבת לאה איידליס

הקטנה הרגישה נח איתך והתחברה אלייך, קמה ונתנה לך חיבוק…

חיפשתי צלמת גיל שנה מקצועית מאד, היה תהליך יפה ברוך השם של הצילומים, הייתה לך המוןןןןןן סבלנות ואורך רוח והקטנה כאילו הרגישה נח איתך! והתחברה אלייך! קמה ונתנה לך חיבוק כזה באמצע! קיבלנו תמונות מתוקות ועוצרות נשימה! ממליצה בחום מיכל. ח ביתר עלית

טעם העדין וחלק, עיצבת את האלבום בקו נקי ובסטייל

חיפשתי צלמת שתתחבר לילדים ותדע להוציא מהם שיתוף פעולה מירבי, שתצלם בלוקיישנים מעניינים ולא שגרתיים, וכמובן שהתמונות יצאו ברמה, איכותיות ומעובדות טובבבב ב"ה בפועל היה מדהים, למרות שהיו הרבה עוגמות נפ בלתי צפויות, נשארת רגועה, ידעת להוביל למקום רגוע ולא לחוץ, ולהוציא תמונות מהממות ונתת מעצמך מעבר לזמן, ( לא מובן מאליו...) עד היום הבן שלי אומר לי נכון אתמול מרב צילמה אותנו בים... עם המצלמה הגדולה... היתה להם חוויה מתוקה ומהנה... הגעתי אליך בזכות אחותי... ראיתי את האלבום שעשית לה לפני כמה שנים והוא היה ברמת על... ועוד השתדרגת מאז בהרבה... ( היית צריכה לשמוע את התגובות של האורחים בחלאקה שראו את האלבום.... ) אני חושבת שהייחודיות לך זה גם הטעם העדין והחלק, עיצבת את האלבום בקו נקי ובסטייל... אמא שרוצה להגיע אליך צריכה לדעת שמדובר בצלמת מקצועית, מעצבת ברמה, מתחברת לילדים ונותנת את השירות הכי טוב שיש!!!! גם לפני וגם אחרי נהנתי מהסדר שעשית לי עם הבגדים והלוקיישנים לפני הצילומים, ומהתמונות באתר המסודר שלך, ( ושהעלית לי את זה מס' פעמים בלי לדבר הרבה... למרות שדרש מאמץ...) מעריכה מאד!! תהילה ב. ביתר עילית

חויה עוצמתית בלתי נשכחת לכל המשפחה

ביררתי על צלמות בלי סוף, חיפשתי תמונות קודש לצד תמונות ילדותיות צבעוניות שמשקפות ילד שמח כמו שנהנים תמיד לראות בכל שלב ובכל גיל..וכמובן המחיר ברור שאם אני רוצה איכות אני צריכה לשלם אבל לא באופן מופרז... כשהגעתי למירב הכל נסגר באחת ולא טעיתי !השעות שבילינו יחד היו מדהימות, עוד קודם מירב היתה זמינה להתייעצויות של לוקיישנים ודיוקים אחרים.הדמות של מירב מעוררת השראה בעלת גישה מיוחדת לילדים,נעימה,סבלנית ומתחברת לילד בקלות .לא להאמין שהילד שיתף פעולה והרגיש כמו חבר מהגן..והתוצאה לא איחרה לבוא -התמונות יצאו פשוט מושלמות לא שיערנו עד כמה הן מושלמות .האלבום מעוצב ברמה גבוהה,מירב פירגנה לנו עמוד נוסף של תמונות ערוכות ומגנטים למקרר בלי שבקשנו..והנה לקראת פורים היא שלחה לי למייל האישי עיצוב קולא'ז לפורים בחינם. הייתי מרוצה ממש וממליצה לכל אמא שרוצה להשאיר מזכרת מהתלתל של העולל לדורות ולהיזכר גם בחויה עוצמתית בלתי נשכחת לכל המשפחה- פשוט לפנות ישר לכתובת הנכונה - סטודיו במבוק מ. קטרי

סבלנות, גישה טובה וגמישות רבה

לרגל גיל 3 של בננו הקטן, חיפשנו ובררנו רבות על צלמת שתתעד לנו את התלתלים היפים לפני שנגזרים למזכרת... אני אחת שמאד אוהבת תמונות והיה לי חשוב ואיכפת שיהיה ברמה גבוהה וגם כמובן שיהיה חווית צילום ושהיום הזה יזכר לילדים כחוויה, מבירור אצל כמה צלמות הם ניסו להגביל.במחיר,במספר צילומים,וכן אמרו גם שהצילום לא כולל בני משפחה,רק בתמונה משפחתית,לי זה מאד היה חשוב! וכשהגעתי למרב הופתעתי מהתחלה ועד הסוף, ולא רק זה,קיבלנו מעבר למה שציפינו, זה התחיל בהסבר על אופן בחירת הבגדים,והמשיך ביום הצילומים הנדיר בו קיבלנו יחס מושלם!! הילדים היו רגועים ושמחים מהתחלה ועד הסוף, מרב הייתה עם סבלנות, גישה טובה,וגמישות רבה, וכמובן שהתוצאה הייתה מושלמת ביותר קיבלנו אלבום ערוך מוקפד ויפיפה שכל מי שראה אותו נידהם מהרמה הגבוהה! ממליצים בחום לכל אמא שרוצה ומחפשת חווית צילום כמו שאנחנו קיבלנו ובמחיר מצוין צ. ב בית שמש

אף אחד לא האמין שהילד לא שיתף פעולה – כל תמונה גלויה!

חיפשתי צלמת לצילומי חלאקה שאוהב את התמונות שלה, את העמדות, את זויות הצילום, אני פרפקציוניסטית ומבינה בצילום, כך שחשבתי שכל צלמת שאקח אצא בסוף מאוכזבזת עד שפתחתי את האתר של מרב, והתמונות נגעו בי, זה היה משהו קסום, כל תמונה סיפרה אגדה ואחרי שחרשתי על המון צלמות ותמונות, הרגשתי שזה רק מרב סגרנו יום ויצאנו לדרך, כבר מהרגע הראשון הרגשנו בידיים טובות! כאילו אנחנו הלקוחות היחידים! כל טלפון, כל שאלה כל מייל זכה לתשומת לב מרובה! עזרה בבחירת הבגדים, הלוקיישנים הכל בסבלנות ושמחה למרות שהייתי נודניקית....:) הסדר והארגון שלה זה משהו נדיר, אין את זה לשום צלמת! וראיתי הרבה התנהליות של צלמות וזה כ"כ חשוב ונותן כ"כ רוגע לפני הצילומים קיבלתי למייל מסודר את סדר הלוקיישנים והבגדים וכן הנחיות ליום צילומים חוויתי מרב חושבת על הכל!!!!!! כשהגיע היום המיוחל יצאנו לדרך בתפילה להצלחה פגשנו את מרב הלבבית שמקרינה רק חום ואהבה רק מה??? הבחורצ'יק החליט שהוא לא משתף פעולה!!!! האמת שההיתי בהלם כי ילדי רגילים לתמונות כל היום... עברנו שעות של חויה והתפללנו שמה שיצא יצא יפה העיקר שישאר בחויה התפעמנו מהעדינות והאצילות של מרב איך היא מתקתקת בשקט ובענווה, בלי רעש ובלי להראות יותר מידי בשטח יוצרת ומצלמת, לא מוותרת על כלום....... חזרנו הביתה מותשים אך מרוצים, מתפללים שיצא כמה עמודים.... כשקיבלנו את התמונות לבחירה-נשימתנו נעתקה!!!!! אף אחד לא האמין, שהילד לא שיתף פעולה! כל תמונה-גלויה!! זה צלמת אלופה-בחן ובענווה ידעה ל"תפוס" את הרגע המתאים לא בזבזה אף שניה היה קשה לבחור וכמובן שהגדלנו את החבילה והאלבום-אגדה!!!! מושלם!!! אין מילים כל מי שרואה נשאר בפה פעור העריכה האומנתית, הלהשאיר את הילדים בטבעי כמו שהם ללא מסכות וקשקושים הקו הנקי והעדין, זה משהו מיוחד!!!! התהליך, הפרגונים של מרב, הלב הענק-היה שווה כל שקל מבחינתי מי שמתלבטת על צלמת אז כשמגיעים למרב נגמרים כל ההתלבטויות זאת הצלמת!!!! תודה מרב על הכל! מחכים כבר לחזור אלייך שוב וממליצים בפה מלא לכל המדינה בת שבע מ.

צילומי החלאקה ליאיר שלנו אצל מרב, במילה אחת פשוט חוויה.

השירות של מרב בכל התהליך היה מדהים, מרגע הצילומים עם הסבלנות והגישה המיוחדת שלה שהביאו לתוצאות מרהיבות ועד לתהליך בחירת התמונות, עיצוב אלבום מדהים ומיוחד ביופיו וכן ההדפסה- גם כשנפלה טעות קטנה בהדפסת האלבום מירב לא וויתרה והדפיסה עבורנו את האלבום מחדש שיהיה מושלם עד הסוף.
מירי מ. בית שמש