בבלוג של במבוק תקראו על שיתופים מאחורי העדשה והקלעים של הפקות הצילום, טיפים סודיים, עדכונים שווים ועוד הרבה תוכן כיפי ותוסס. אז תגללי ותחגגי 🙂

הייתי ממש לחוצה לגבי הצילומים,
זה ילד ראשון ורציתי שזה יהיה הכי מושלם וגם חוויה לילד
ובאמת בררתי מלא על צלמות, ושמעתי שיש אחת מירב שהיא ממש טוב וגם טובה בגישה לילדים
אז אמרתי יאו זה בול מה שחיפשתי!
ובאמת אני ממש נהנתי גם מחווית הצילום וגם מהתוצאות המטורפות, כל תמונה יצאה גלויה מושלמת… כל תמונה מספרת סיפור מלא באומנות וקסם!
אין צלמת כמוך!!
וכבר המלצתי למלא,
ובעזרת ה' נחזור שוב
תודה רבה על הכלללל
ח. בוקשפאן

היה שווה כללללל שקל!!!
שיתי ברורים רבים לפני שפניתי אלייך בדקתי כמה אופציות וקיבלתי תמונות ,דוגמאות…
אבל התמונות שלך עלו על כולםםםם הן באיכות הן בעיצוב והן בגרפיקה!!!
כמו כן בתחילה חשבתי שהמחיר יקר ,אבל גיליתי שזה פחות או יותר המחיר בשוק… ותכליס היה שווה כללללל שקל!!! גם גיסתי עשתה אצלך צילומים ויצאה בעננים.
נהניתי מאוד מהסבלנות שלך! (כי אני איבדתי סבלנות בסוף והתייאשתי אבל את הלכת עד הסוף! ) ומהגישה המיוחדת שיש לך לילדים !
לדעתי זה עוזר ממש להוציא חיוכים כובשים מהילדים…
אני מודה מעומק הלב על צילומים מדהימים
על סבלנות וחיוכים
על עיצוב ועריכה
על הכל – אני ממש מעריכה!!
תודה תודה רבה!
אוהבת
לאה איידליס

הקטנה הרגישה נח איתך והתחברה אלייך, קמה ונתנה לך חיבוק…
חיפשתי צלמת גיל שנה מקצועית מאד, היה תהליך יפה ברוך השם של הצילומים, הייתה לך המוןןןןןן סבלנות ואורך רוח והקטנה כאילו הרגישה נח איתך! והתחברה אלייך! קמה ונתנה לך חיבוק כזה באמצע! קיבלנו תמונות מתוקות ועוצרות נשימה! ממליצה בחום
מיכל. ח ביתר עלית

טעם העדין וחלק, עיצבת את האלבום בקו נקי ובסטייל
חיפשתי צלמת שתתחבר לילדים ותדע להוציא מהם שיתוף פעולה מירבי, שתצלם בלוקיישנים מעניינים ולא שגרתיים, וכמובן שהתמונות יצאו ברמה, איכותיות ומעובדות טובבבב
ב"ה בפועל היה מדהים, למרות שהיו הרבה עוגמות נפ בלתי צפויות, נשארת רגועה, ידעת להוביל למקום רגוע ולא לחוץ, ולהוציא תמונות מהממות ונתת מעצמך מעבר לזמן, ( לא מובן מאליו…)
עד היום הבן שלי אומר לי נכון אתמול מרב צילמה אותנו בים… עם המצלמה הגדולה… היתה להם חוויה מתוקה ומהנה…
הגעתי אליך בזכות אחותי… ראיתי את האלבום שעשית לה לפני כמה שנים והוא היה ברמת על… ועוד השתדרגת מאז בהרבה… ( היית צריכה לשמוע את התגובות של האורחים בחלאקה שראו את האלבום…. )
אני חושבת שהייחודיות לך זה גם הטעם העדין והחלק, עיצבת את האלבום בקו נקי ובסטייל… אמא שרוצה להגיע אליך צריכה לדעת שמדובר בצלמת מקצועית, מעצבת ברמה, מתחברת לילדים ונותנת את השירות הכי טוב שיש!!!! גם לפני וגם אחרי
נהנתי מהסדר שעשית לי עם הבגדים והלוקיישנים לפני הצילומים, ומהתמונות באתר המסודר שלך, ( ושהעלית לי את זה מס' פעמים בלי לדבר הרבה… למרות שדרש מאמץ…)
מעריכה מאד!!
תהילה ב. ביתר עילית

חויה עוצמתית בלתי נשכחת לכל המשפחה
ביררתי על צלמות בלי סוף, חיפשתי תמונות קודש לצד תמונות ילדותיות צבעוניות שמשקפות ילד שמח כמו שנהנים תמיד לראות בכל שלב ובכל גיל..וכמובן המחיר ברור שאם אני רוצה איכות אני צריכה לשלם אבל לא באופן מופרז…
כשהגעתי למירב הכל נסגר באחת ולא טעיתי !השעות שבילינו יחד היו מדהימות, עוד קודם מירב היתה זמינה להתייעצויות של לוקיישנים ודיוקים אחרים.הדמות של מירב מעוררת השראה בעלת גישה מיוחדת לילדים,נעימה,סבלנית ומתחברת לילד בקלות .לא להאמין שהילד שיתף פעולה והרגיש כמו חבר מהגן..והתוצאה לא איחרה לבוא -התמונות יצאו פשוט מושלמות לא שיערנו עד כמה הן מושלמות .האלבום מעוצב ברמה גבוהה,מירב פירגנה לנו עמוד נוסף של תמונות ערוכות ומגנטים למקרר בלי שבקשנו..והנה לקראת פורים היא שלחה לי למייל האישי עיצוב קולא'ז לפורים בחינם. הייתי מרוצה ממש וממליצה לכל אמא שרוצה להשאיר מזכרת מהתלתל של העולל לדורות ולהיזכר גם בחויה עוצמתית בלתי נשכחת לכל המשפחה- פשוט לפנות ישר לכתובת הנכונה – סטודיו במבוק
מ. קטרי

סבלנות, גישה טובה וגמישות רבה
לרגל גיל 3 של בננו הקטן,
חיפשנו ובררנו רבות על צלמת שתתעד לנו את התלתלים היפים לפני שנגזרים למזכרת…
אני אחת שמאד אוהבת תמונות והיה לי חשוב ואיכפת שיהיה ברמה גבוהה וגם כמובן שיהיה חווית צילום ושהיום הזה יזכר לילדים כחוויה,
מבירור אצל כמה צלמות הם ניסו להגביל.במחיר,במספר צילומים,וכן אמרו גם שהצילום לא כולל בני משפחה,רק בתמונה משפחתית,לי זה מאד היה חשוב!
וכשהגעתי למרב הופתעתי מהתחלה ועד הסוף,
ולא רק זה,קיבלנו מעבר למה שציפינו,
זה התחיל בהסבר על אופן בחירת הבגדים,והמשיך ביום הצילומים הנדיר בו קיבלנו יחס מושלם!!
הילדים היו רגועים ושמחים מהתחלה ועד הסוף,
מרב הייתה עם סבלנות, גישה טובה,וגמישות רבה,
וכמובן שהתוצאה הייתה מושלמת ביותר קיבלנו אלבום ערוך מוקפד ויפיפה שכל מי שראה אותו נידהם מהרמה הגבוהה!
ממליצים בחום לכל אמא שרוצה ומחפשת חווית צילום כמו שאנחנו קיבלנו ובמחיר מצוין
צ. ב בית שמש