צילום אצלי הוא חגיגה. גם התהליך חוויתי וכיפי – לא רק התוצאה. הילדים נהנים להיות במרכז תשומת הלב,לשחק באביזרים הייחודיים שמלווים את הסשנים,ומתוך כל הכיף הזה פורצים אושר וחיוכים שדורשים קליק ועוד קליק